Atmaksas un atgriešanas politika

Mēs SoraNora.lv vēlamies, lai jūs būtu pilnībā apmierināti ar saviem K-Beauty pirkumiem. Ja neesat apmierināti ar savu pasūtījumu, mēs esam šeit, lai palīdzētu. Lūdzu, uzmanīgi izlasiet mūsu politiku pirms uzsākat atgriešanu vai apmaiņu.

Atgriešanas nosacījumi

Lai prece būtu piemērota atgriešanai, tai jāatbilst šādiem kritērijiem:

  1. Precei jābūt oriģinālajā, nesabojātajā iepakojumā.
  2. Precei jābūt nelietotai un tādā pašā stāvoklī, kādā jūs to saņēmāt.
  3. Precei jāsaglabā tās sākotnējais izskats (neskartas etiķetes, nenoņemtas aizsargplēves).
  4. Prece jāatgriež ar visām sastāvdaļām, ieskaitot visas bezmaksas dāvanas, kas saņemtas kopā ar pirkumu.

Svarīgas piezīmes

  • Mēs nevaram pieņemt atpakaļ preces, kas nav iegādātas tieši no SoraNora.lv.
  • Preces, kas bojātas tīši vai nolaidības dēļ, nav piemērotas atgriešanai.
  • Pielāgotas vai personalizētas preces nevar atgriezt, ja vien tās nav bojātas.

Apmaiņas process

Ja vēlaties apmainīt preci pret citu produktu, lūdzu, sekojiet mūsu atgriešanas procesam un veiciet jaunu pasūtījumu vēlamajai precei.

Garantija

Visām mūsu precēm ir standarta garantija pret ražošanas defektiem. Ja saņemat bojātu preci, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu 14 dienu laikā no saņemšanas, lai saņemtu palīdzību.

Kā uzsākt atgriešanu

  1. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.
  2. Paskaidrojiet atgriešanas iemeslu un norādiet savu pasūtījuma numuru.
  3. Mūsu komanda vadīs jūs cauri atgriešanas procesam un, ja nepieciešams, nodrošinās atgriešanas sūtījuma etiķeti.

Atmaksas process

Kad mēs saņemsim un pārbaudīsim jūsu atgriezto preci, mēs jūs informēsim par jūsu atmaksas statusu. Ja atmaksa tiks apstiprināta, tā tiks apstrādāta ar sākotnējo maksājuma metodi 5-10 darba dienu laikā.

Mēs cenšamies padarīt jūsu iepirkšanās pieredzi SoraNora.lv pēc iespējas vienkāršāku. Ja jums ir kādi jautājumi par mūsu atgriešanas politiku, lūdzu, nekautrējieties ar mums sazināties.