VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
- Tiešsaistes veikala soranora.lv (turpmāk – Veikals) noteikumi (turpmāk – Noteikumi) attiecas uz Klientu, kad tas veic pasūtījumu šajā tiešsaistes Veikalā.
- Klientam netiek dota iespēja iesniegt preču pasūtījumu, ja viņš nav iepazinies ar Veikala Noteikumiem. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem un piekrīt tiem, ja pirms preču pasūtīšanas viņš apstiprina savu piekrišanu Noteikumiem, atzīmējot atbilstošo izvēles rūtiņu pasūtījuma laikā. Klients piekrīt, ka, atzīmējot piekrišanu pirmā pasūtījuma laikā, tā tiks automātiski atzīmēta turpmākajiem pirkumiem. Gadījumos, kad Klients daļēji vai pilnībā nepiekrīt visiem vai atsevišķām Noteikumu daļām, viņš nedrīkst iesniegt pasūtījumu elektroniski. Pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies un bez ierunām piekritis visiem Veikala Noteikumiem.
- Veikals tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas Klienta neiepazīšanās dēļ ar Veikala Noteikumiem, neskatoties uz to, ka viņam tika dota šāda iespēja, neievērojot viņam sniegtās rekomendācijas un savas saistības.
- Veikalam ir tiesības pielāgot noteikumus tikai svarīga iemesla dēļ, un tam jānorāda izmaiņu spēkā stāšanās datums, kas nevar būt īsāks par 7 dienām no publikācijas datuma Veikalā. Klienta veiktie pasūtījumi pirms izmaiņu spēkā stāšanās datuma tiek izpildīti saskaņā ar iepriekš spēkā esošajiem noteikumiem.
- Tiesības iegādāties preces Veikalā pieder: rīcībspējīgām fiziskām personām, t.i., personām, kuras sasniegušas pilngadību, kuru rīcībspēja nav ierobežota ar piemērojamo tiesību aktu noteikto kārtību; nepilngadīgajiem vecumā no četrpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, izņemot gadījumus, kad tie patstāvīgi rīkojas ar saviem ienākumiem vai ir emancipēti; juridiskām personām, kuras pārstāv persona, kas rīkojas saskaņā ar šīs juridiskās personas dibināšanas dokumentiem; visu iepriekš minēto personu pilnvarotiem pārstāvjiem, kuri ir iesnieguši dokumentu, kas apstiprina tiesības rīkoties šādas fiziskas vai juridiskas personas vārdā (pilnvara, prokūra u.tml.).
PASŪTĪJUMA IESNIEGŠANAS KĀRTĪBA UN NOSACĪJUMI
- Klients, apmeklējot Veikalu, izvēlas sev piemērotās preces. Pamatojoties uz viņu izvēli, tiek veidots preču pasūtījums. Izvēloties preces, Klients apstiprina, ka viņam ir pietiekama kompetence, lai izvēlētos preces ar piemērotām īpašībām.
- Pēc preču pasūtījuma noformēšanas Klientam jāievada dati, kas nepieciešami izvēlēto preču piegādei: vārds, uzvārds, adrese, uz kuru preces tiks piegādātas, tālruņa numurs un papildu informācija, kas var būt svarīga pasūtīto preču piegādē vai rēķina izsniegšanā. Veikals apliecina, ka Klienta sniegtie dati tiks izmantoti tikai preču pārdošanas un piegādes, kā arī rēķinu izsniegšanas nolūkos, nepārkāpjot valsts, kurā uzņēmums ir reģistrēts, likumos noteiktās prasības personas datu aizsardzībai.
- Klientam jāizvēlas viens no Veikalā pieejamajiem maksājumu veidiem. Vienlaikus var izvēlēties piegādes veidu no Veikala piedāvātajām piegādes iespējām. Klients arī apstiprina, ka izvēlētajā vai norādītajā laikā viņš piekrīt atrasties pasūtījumā norādītajā adresē vai tur būs viņa pārstāvis, kurš var pieņemt piegādātās preces.
- Pēc tam, kad Klients apstiprina pasūtījumu, tas tiek nosūtīts Veikalam. Pasūtījums tiek uzskatīts par iesniegtu no brīža, kad Veikals to saņem. Tomēr pasūtījums tiek uzskatīts par izpildāmu tikai no brīža, kad Veikals saņem apstiprinājumu par pasūtījuma apmaksu no Klienta izvēlētās iestādes maksājumiem.
- Pēc tam, kad Klients iesniedz pasūtījumu, Veikala sistēma automātiski nosūta Klientam e-pastu par saņemto pasūtījumu. Pasūtījuma izpilde tiks uzsākta pēc Klienta maksājuma saņemšanas. Ja pasūtījums netiek apmaksāts 7 darba dienu laikā, pasūtījums tiek atcelts.
- Klienta iesniegtais pasūtījums tiek glabāts Veikala datubāzē.
- Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients, iesniedzot pasūtījumu, ir iepazinies un bez ierunām piekrīt visiem Veikala Noteikumiem, kā arī visiem citiem nosacījumiem, kas norādīti kopā ar pasūtījumu.
- Pasūtījums tiek atcelts pēc iespējas ātrāk, kad Klients sazinās ar Veikalu, izmantojot Veikalā norādītos Klientu apkalpošanas kontaktus, un izsaka vēlmi atcelt Pasūtījumu.
GARANTIJAS UN PREČU CENU NOTEIKŠANA
- Katra produkta vispārīgās īpašības ir norādītas katram produktam Veikalā. Uz precēm attiecas to ražotāja sniegtā kvalitātes garantija un/vai derīguma termiņš, kura konkrētais termiņš un/vai citi nosacījumi, tostarp garantijas nepiemērošanas nosacījumi, ir norādīti šādu preču aprakstos, uz preču iepakojuma un/vai garantijas brošūrās un/vai instrukcijās, kas pievienotas precēm.
- Veikals norāda, un Klients saprot un apstiprina, ka viņš apzinās, ka Veikalā norādītās preces var neatbilst preču faktiskajam izmēram, formai un krāsai Klienta tehniskā aprīkojuma (piemēram, monitora vai viedtālruņa) īpatnību dēļ.
- Klients piekrīt, ka, iesniedzot pasūtījumu elektroniski Veikalā, viņš apņemas samaksāt pasūtījumā norādīto cenu par precēm.
- Cenas Veikalā un pasūtījumā ir norādītas, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN).
- Veikals pārdod preces, kas atbilst pasūtījumā norādītajiem nosacījumiem. Gadījumos, kad Klientam nodotās preces neatbilst noteiktām pasūtījuma prasībām, Klientam nekavējoties jāinformē Veikals pa e-pastu vai citiem tā norādītajiem kanāliem, un Veikals apņemas veikt visas darbības, lai novērstu esošos trūkumus, ja šādi trūkumi radušies Veikala vainas dēļ.
- Veikals piedāvā iegādāties preces ar piegādi Latvijas Republikas teritorijā. Ja pēc Klienta izvēles preču piegādes vieta ir norādīta ārpus Latvijas Republikas un (vai) Eiropas Savienības, Klients pats būs atbildīgs par ar pasūtījumu saistīto nodokļu samaksu, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar, jebkādiem importa, muitas, PVN un citiem nodokļiem, ja tādi piemērojami.
- Pasūtījuma piegādes izmaksas un (vai) citu trešo pušu pakalpojumu izmaksas (ja piemērojamas) nav iekļautas produkta cenā, ja vien Veikalā nav skaidri norādīts un paziņots, ka noteiktos apstākļos pasūtījuma piegāde ir bezmaksas. Piemērojamās pasūtījuma piegādes izmaksas un nosacījumi tiek norādīti un sniegti Klientam pasūtījuma veikšanas laikā.
- Produktiem var tikt piemērotas atlaides, kuras nav kumulatīvas, izņemot gadījumus, kad konkrētas atlaides vai akcijas noteikumi paredz citādi, un tas ir skaidri noteikts un paziņots Veikalā.
- Veikalam ir tiesības mainīt Veikalā norādīto produkta cenu pēc tam, kad Klients ir iesniedzis pasūtījumu, ja tas ir saistīts ar Veikala informācijas sistēmas tehniskajām kļūdām. Veikals, mainījis Produkta cenu iepriekš minētajos apstākļos, nekavējoties informē par to Klientu un saskaņo ar viņu turpmāko pasūtījuma izpildi. Ja Klients nepiekrīt šajā punktā apspriestajām cenas izmaiņām, Klienta pasūtījums tiek atcelts, un gadījumā, ja Klients jau ir samaksājis Veikalam preču cenu un (vai) pasūtījuma piegādes izmaksas, visas šīs samaksātās summas tiek atgrieztas Klientam.
- Veikals patur tiesības jebkurā laikā ieviest un/vai atcelt piedāvājumus, akcijas vai mainīt Veikalā publicētās produktu cenas, vai jebkuru saturu vai materiālu Veikalā, nepārkāpjot Klienta tiesības.
VEIKALA PIENĀKUMI
- Veikals apņemas pārdot produktus, kuriem ir noteikts derīguma termiņš.
- Veikals apņemas nodot atbilstošas kvalitātes preces, kas atbilst pasūtījumā norādītajām prasībām.
- Veikals apņemas nodrošināt Klientam pasūtījumā norādīto preču daudzumu. Veikals nav atbildīgs gadījumos, kad nodoto preču daudzums nav precīzs Klienta nepareizi norādīto datu pasūtījumā dēļ.
- Visos gadījumos Veikals nodrošina Klientam preču klāstu, kas atbilst Pasūtījumā norādītajiem kritērijiem.
- Gadījumos, kad pasūtījumā ir paredzēts noteikts preču komplekts, Veikals apņemas nodrošināt visus priekšmetus, kas ietilpst preču komplektā.
- Produktu prezentācija pārdošanai Veikalā nerada nekādas saistības Veikalam. Līgums par Produktu pirkumu – pārdošanu tiek uzskatīts par noslēgtu starp Klientu un Veikalu no brīža, kad Klients saņem automātiski ģenerētu elektronisku ziņojumu no Veikala par pieņemto pasūtījumu un saņemto apmaksu par to.
- Veikals apņemas ievērot Klienta tiesības uz privātumu attiecībā uz viņu personisko informāciju, t.i., apstrādāt Klienta personas datus tikai saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajiem noteikumiem un kārtību.
KLIENTA PIENĀKUMI
- Klientam ir tiesības iegādāties preces Veikalā saskaņā ar šiem noteikumiem.
- Pēc sava konta izveides Veikalā Klients apņemas nenodot savas pieteikšanās datus trešajām personām. Ja Klients pazaudē savas pieteikšanās datus, viņam par to nekavējoties jāinformē Veikals pa e-pastu.
- Klients, izmantojot Veikalu, apņemas ievērot šos noteikumus un citus Veikalā skaidri norādītos nosacījumus, kā arī nepārkāpt Latvijas Republikas tiesību aktus.
MAKSĀJUMU KĀRTĪBA UN NOTEIKUMI
- Klients apmaksā savas pasūtītās preces vienā no veidiem, kas norādīti Veikalā pasūtīšanas brīdī.
- Ja klients ir izvēlējies vienu no tiešsaistes maksājumu veidiem, viņš apņemas nekavējoties apmaksāt pasūtītās preces, pretējā gadījumā viņš zaudē tiesības pieprasīt preču piegādes termiņu pārkāpumus, jo preču sūtījums saskaņā ar Klienta pasūtījumu tiek sākts veidot tikai tad, kad Veikals saņem apmaksu par precēm.
- Elektronisks rēķins par Pasūtījumu tiek ģenerēts un nosūtīts Klientam uz e-pasta adresi, kas norādīta Klienta pasūtījuma laikā, kad Veikals nosūta Pasūtījumu. Klients var arī lejupielādēt elektronisko rēķinu, piesakoties savā kontā Veikalā un apskatot Pasūtījuma detaļas.
PREČU NOSŪTĪŠANA UN PIEGĀDE
- Klients, pasūtot preces, apņemas norādīt preču piegādes vietu. Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vienā no veidiem, kas norādīti Veikalā pasūtīšanas brīdī un ko izvēlējies Klients.
- Klients apņemas pieņemt pasūtītās preces. Ja Klients norāda nepareizu piegādes vietu, uz kuru tiek nosūtīts pasūtījums, viņš uzņemas atbildību un papildu piegādes izmaksas.
- Preces piegādā Pārdevējs vai viņa pilnvarots pārstāvis.
- Preces tiek piegādātas iepakotas, ņemot vērā to raksturu un lai preces būtu piemērotas lietošanai atbilstoši to mērķim.
- Ja blakus produktam ir norādīts produkta krājums Pārdevēja noliktavā, šī informācija ir indikatīva krājumu informācija, kas var mainīties pasūtījuma apstrādes laikā un negarantē, ka produkts faktiski būs Pārdevēja noliktavā pasūtījuma apstrādes brīdī. Ja krājums noliktavā nav pietiekams, tad Klientam produkta aprakstā tiek sniegts aptuvens piegādes laiks.
- Veikalā informācija par produktu daudzumu un saņemšanas termiņiem tiek sniegta katram produktam. Ja pasūtījums sastāv no vairākiem produktiem, no kuriem daži tajā brīdī nav pieejami, Klients tiek informēts par trūkstošo produktu saņemšanas termiņiem un attiecīgajām aizkavēšanām.
- Piegādes termiņš tiek aprēķināts no pasūtījuma datuma. Ja preces ir noliktavā, pasūtījums tiks sagatavots 1-2 darba dienu laikā (vai pēc maksājuma pieņemšanas, ja izvēlēta priekšapmaksa). Ja norādītais produktu saņemšanas termiņš ir ilgāks par 3 darba dienām, šādā gadījumā mums ir jāpiegādā preces no piegādātāja vai ražotāja, un ja norādītais realizācijas termiņš ir ilgāks par 10 darba dienām, tas nozīmē, ka produktus ražo produktu ražotājs, un šāds pasūtījums tiek uzskatīts par īpašu Klienta pasūtījumu.
- Veikals nav atbildīgs par kavējumiem pasūtījuma piegādē kurjerpakalpojuma vainas dēļ, vai ja Klients norādījis nepareizu piegādes vietu, vai kavējumiem īpaša pasūtījuma ražošanā Klientam no ražotāja puses.
- Preču piegādes laikā kurjera vai pasta darbinieka klātbūtnē Klientam ir tiesības pārbaudīt, vai sūtījums nav atvērts vai bojāts piegādes laikā. Ja iepakojums ir atvērts vai bojāts transportēšanas laikā, Klientam kopā ar kurjeru vai pasta darbinieku jāsastāda akts un jāinformē Veikals pa e-pastu.
- Preču piegādes (transportēšanas) maksa tiek aprēķināta atbilstoši preču svaram un piegādes vietai. Maksa tiek automātiski aprēķināta pasūtījuma procesa laikā un ir redzama pirms galīgā pasūtījuma apstiprinājuma.
PREČU ATGRIEŠANA UN APMAIŅA
- Veikals apņemas pieņemt bojātas preces un aizstāt tās ar kvalitatīvām. Ja Veikalam nav līdzīgu preču, tad Veikals nodrošina Klientam atbilstošas vērtības atlaidi nākamajam pasūtījumam vai atmaksā naudu par bojātajām precēm.
- Klientam ir tiesības atgriezt kvalitatīvas preces bez jebkāda izskaidrojama iemesla 14 dienu laikā no to iegādes. Šajā gadījumā transportēšanas izmaksas sedz Klients. Atgrieztajām precēm jābūt nebojātām, nelietotām, tādā pašā konfigurācijā, oriģinālajā iepakojumā un citādi jāatbilst pārdošanai piemērotam stāvoklim iegādes brīdī.
- Klients sedz tiešās preču atgriešanas izmaksas (preču piegādes izmaksas), papildu izmaksas, kas rodas, izvēloties piegādes metodi, kas nav lētākā, vienkāršā Veikala piedāvātā metode, un preču atgriešanas izmaksas, ja to specifiskuma dēļ preces nevar nosūtīt ar parasto sūtījumu.
- Preču atgriešana neattiecas uz iepakotām Precēm, kas ir izpakotas pēc piegādes un kuras nav piemērotas atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ.
- Preču atgriešana neattiecas uz Precēm, kas ražotas pēc īpašām Klienta instrukcijām, kuras ir ražotas, ņemot vērā Klienta personīgo izvēli vai norādījumus, vai uz Precēm, kas ir skaidri pielāgotas Klienta personīgajām vajadzībām.
- Veikals apņemas nekavējoties, ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā no klienta paziņojuma par preču atteikumu, atgriezt visus veiktos maksājumus, ieskaitot preču piegādes izmaksas, izņemot gadījumus, kas norādīti šīs sadaļas 9. punktā. Veikals veic atmaksu ar bankas pārskaitījumu uz Klienta norādīto kontu.
- Klients, saņemot preces ar defektiem, ir tiesīgs iesniegt pretenziju, jo Veikals uzņemas noteiktu atbildību par pārdotajām precēm.
- Pretenzija jāiesniedz rakstveidā, nosūtot to uz e-pasta adresi, kas norādīta šo noteikumu beigās, vai aizpildot īpašu veidlapu. Pretenzija tiks izskatīta 14 dienu laikā no atgriezto preču saņemšanas.
- Klients var pieprasīt aizstāt preces ar jaunām, samazināt cenu vai atmaksāt naudu, atsakoties no precēm, bet tikai tad, ja defekts ir būtisks, izņemot gadījumus, kad Veikals var ātri aizstāt preces ar jaunām, bez defektiem.
- Preces, kas nav iegādātas Veikalā vai kas ir tīši vai neuzmanīgi bojātas (pakļautas atklātai ugunij, augstai temperatūrai, ķīmiskām vielām, asiem priekšmetiem utt.), vai ja ir pārkāpti preču lietošanas vai uzglabāšanas noteikumi, vai preces ir izmantotas nepareizi vai ne tam paredzētajam mērķim, netiek atgrieztas.
- Veikalam ir tiesības nepieņemt Klienta atgrieztās preces, ja Klients neievēro noteikto preču atgriešanas kārtību. Klients ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, kas radusies darbību vai apstākļu dēļ, kas nav nepieciešami, lai noteiktu preču raksturu, īpašības un komplektāciju.
- Veikals vērš Klienta uzmanību uz to, ka gadījumā, ja iegādātās preces saskaņā ar CL 6.228 (10) 2. d. 5. p. no piemērojamajām tiesību aktu prasībām tiek klasificētas kā preces, kas tika izpakotas pēc piegādes un kuras nav piemērotas atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, Klienta prasība aizstāt iegādātās atbilstošas kvalitātes preces ar analogām precēm vai atmaksāt samaksāto naudu Latvijas Republikas Civillikuma 6.362. pantā norādīto iemeslu dēļ var tikt apmierināta tikai ar atsevišķu Veikala piekrišanu.
KOMENTĀRU PUBLICĒŠANA
- Visi noteikumi komentāru vai atsauksmju publicēšanai Veikalā ir noteikti, un to ievērošanu kontrolē Veikals. Jebkura komentāra vai atsauksmes publicēšana Veikalā automātiski nozīmē piekrišanu visiem noteiktajiem komentāru un atsauksmju publicēšanas noteikumiem.
- Veikalam visos gadījumos ir tiesības dzēst komentārus un atsauksmes, kas pārkāpj gan tās valsts tiesību aktus, kurā uzņēmums ir reģistrēts, gan citu personu tiesības, gan komentāru un atsauksmju publicēšanas noteikumus. Tas arī patur tiesības pēc saviem ieskatiem dzēst jebkuru saturu, kas ievietots Produktu komentāros un atsauksmēs.
- Katra persona, publicējot savu komentāru vai atsauksmi Veikalā, apstiprina, ka šāds komentārs vai atsauksme nepārkāpj un nepārkāps nekādas trešo pušu tiesības, un uzņemas atbildību par savām darbībām, kas pārkāptu iepriekš minētos apstiprinājumus.
NOBEIGUMA NOTEIKUMI
- Visi paziņojumi Veikalam jāsniedz, izmantojot kontaktu lapā norādīto informāciju vai īpašas šim nolūkam paredzētas veidlapas.
- Šie noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar tās valsts tiesību aktiem, kurā uzņēmums ir reģistrēts.
- Uz attiecībām, kas rodas uz šo noteikumu pamata, attiecas tās valsts likumi, kurā uzņēmums ir reģistrēts.
- Visas domstarpības, kas rodas šo noteikumu īstenošanas rezultātā, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja vienošanos nav iespējams panākt, strīdi tiek risināti saskaņā ar tās valsts likumos noteikto kārtību, kurā uzņēmums ir reģistrēts.
BIROJA ADRESE
Amsterdam LAB SIA
J. Jasinskio iela 4-15
Rīga LV-1050
Uzņēmuma reģistrācijas numurs: 306711293
Bankas konts: LT37 3500 0100 1744 2295
KLIENTU APKALPOŠANAS KONTAKTI
E-pasts: ask@soranora.lv